فوتبال نیوز

وبلاگ خبری و تحلیلی از فوتبال ایران و جهان

فوتبال نیوز

وبلاگ خبری و تحلیلی از فوتبال ایران و جهان

زارع: فوتبالم را در امارات ادامه ‌می‌دهم

 

 

مازیار زارع اظهار داشت: شاید قسمت نیست در پرسپولیس بمانم به همین دلیل مجبورم از این تیم خداحافظی کنم.
وی افزود: پیشنهاد بسیار خوبی از امارات و همچنین دو تیم لیگ برتر ایران دارم. حضورم در امارات تقریبا قطعی است و من تصمیم به رفتن گرفته‌ام. با این حال تا دو روز دیگر همه چیز مشخص می‌شود.
زارع خاطرنشان کرد: از هواداران پرسپولیس می‌خواهم حلالم کنند. من با هیچکس مشکل ندارم اما بهتر است که در پرسپولیس نمانم. من قلبا پرسپولیس را دوست دارم و برای این تیم از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌کنم 

 

(منبع: فارس)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد