فوتبال نیوز

وبلاگ خبری و تحلیلی از فوتبال ایران و جهان

فوتبال نیوز

وبلاگ خبری و تحلیلی از فوتبال ایران و جهان

این قرعه کشی های اتفاقی !!!

 یکبار دیگه لیگ قرعه کشی شد و بازهم مثل سالهای قبل باید منتظر بازی بزگ سال (پرسپولیس - استقلال) در هفته ی هفتم الی نهم باشیم.

واقعا نمیدونم چه اصراریه که این بازی باید تو این هفته ها برگزار بشه ! اگر بخاطر مسایل امنیتی باشه که مگه اوایل لیگ نمیشه امنیت برقرارکرد !؟

چرا ما نمیتونیم بزرگترین و پرتماشاگرین بازی ایران و حتی آسیا رو در هفته های اول الی سوم ببینیم !؟ واقعا چه مسایل پشت پرده ای باعث بروز همچین برنامه هایی میشه !؟

چرا در انگلستان میشه بازی 4 تیم برتر این کشور رو حتی در اولین هفته لیگ تماشا کرد !؟

لابد بعد از دستوری کردن نتیجه این بازی که باید و باید 1-1 مساوی باشه تاریخ برگزاری هم باید و باید هفته نهم باشه !

اگربرنامه ریزان و مدیران مربوطه یکبار برای همیشه دلیل این کار را برای فوتبالدوستان بیشمار تشریح کنن شاید خیلی از ابهامات برطرف بشه.

ولی فکر میکنم نظرات و دلایل اونها برای این بیشمار فوتبالدوست مورد قبول واقع نباشه.

اگر این برنامه ریزی با قرعه کشی صورت گرفته پس با چجور قرعه کشی هست که در تمام ادوار لیگ بازی این دوتیم در هفته های هشتم با نهم برگزار شده ؟  

چرا نباید در هفته ی پانزدهم یا اول نباشه ؟

در هر صورت اتفاق فقط یکبار می افته و چیزی که بارها و بارها صورت میگیره دلیلی نداره که اسمش رو اتفاقی و قرعه کشی بزاریم

امیدواریم حالا که بازی در هفته نهم برگزار میشه حداقل نتیجه این دیدار 1-1 نباشه .. ما به 2-2 هم راضی هستیم .. شاید هم فوتبالی نبودن مدیران باعث بروز نتیجه های پی در پی 1-1 میشه !!!

منتظر نظر شما عزیزان هستم .

--------------------------------- 

استفاده از مطلب با ذکر منبع (فوتبال نیوز) بلامانع است.

نظرات 6 + ارسال نظر

سلام
مرسی از اینکه به من سر زدی . . .
وبلاگ جالبی داری
حالا یه سوال : ؟؟؟؟؟؟
قرمز یا آبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه قرمزی من با تو تبادل لینک خواهم کرد . . .

سلام دوست عزیز
مرسی از لطفت
بهتره سکرت بمونه !!! :دی
ولی چون شمایی من طرفدار فوتبال تهران هستم اما بیشتر .. هستم!

علی 14 تیر 1388 ساعت 07:29 ب.ظ http://www.esteghlaltehran.mihanblog.com

سلام وب خوبی داری من مدیر وب ارتش آبی هستم اگر مایل به تبادل لینک هستی لطفا وب ما را با نام ارتش آبی{هوادار استقلالی کلیک کن} لینک کنید سپس به من خبر دهیدتا وب شما را لینک کنم

علی 14 تیر 1388 ساعت 07:49 ب.ظ http://www.esteghlaltehran.mihanblog.com

سلام مجدد وب شما لینک شد

ممنون از لطف شما

سید 14 تیر 1388 ساعت 09:57 ب.ظ http://dolateyar.blogsky.com

سلام
امیدوارم لیگ امسال بهتر از سال قبل باشه و شاهد بازی های جوانمردانه باشیم

امین 14 تیر 1388 ساعت 11:31 ب.ظ http://world-football.blogfa.com

رضا جان همش دارم فکر می کنم این سیستم بلاگ اسکای به چه کلمه ای حساسه که من هرچی سعی می کنم کامنت بذارم میگه کلمه غیر مجاز استفاده کردید و ثبت نمیشه!

نمیدونم واللا !!!
اتفاقا من هم چند بار توی وبلاگ شما رمزی که واسه نظرات میخواد رو میزدم ایراد میگرفت !!!
وبلاگ هم وبلاگای قدیم !!! :دی

امین 14 تیر 1388 ساعت 11:36 ب.ظ

من تیکه تیکه کامنت میذارم تا ببینیم مشکل از کدوم کلمه اس!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد