فوتبال نیوز

وبلاگ خبری و تحلیلی از فوتبال ایران و جهان

فوتبال نیوز

وبلاگ خبری و تحلیلی از فوتبال ایران و جهان

تساوی سپاهان مقابل قره باغ آذربایجان

 

 

تیم فوتبال سپاهان که اردوی آماده سازی خود را در منطقه گلباشی ترکیه برپا نموده است روز چهارشنبه دهم تیر ماه د ر اولین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم قره باغ آذربایجان رفت. 

،در این دیدار هردو تیم با قدرت ظاهر شدند و در نهایت بازی با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت . امیر قلعه نوعی سرمربی تیم سپاهان در مورد این بازی گفت : بازیکنان سپاهان در اولین بازی تدارکاتی ، نمایش خوب و راضی کننده ای را ارائه دادند و همان فوتبال درگیر شونده که مد نظرم بود را در زمین اجرا کردند . البته تا بحال 40 جلسه تمرینی داشته ایم و بدن بازیکنان در افت بود و تا رسیدن به زمان ایده آل فاصله داریم.

وی افزود : برای انجام این دیدار تغییر سیستم دادیم و با اینکه زمان تمرینی کمی برای این تغییر سیستم داشتیم ولی عملکرد بازیکنان راضی کننده بود و علاوه بر مباحث تاکتیکی و تکنیکی ، بازی درگیر شونده را خوب انجام دادند . قلعه نوعی همچنین تیم قره باغ را تیمی با قدرت و خوب توصیف کرد و گفت :  اگرخستگی ناشی از تمرینات در ساق پای بچه ها نبود چهار تا موقعیت بالای هشتاد درصد داشتیم که یقینا به گل تبدیل می شد. 

 

(منبع: فوتبال ایران)

نظرات 2 + ارسال نظر
mohammad 12 تیر 1388 ساعت 05:26 ب.ظ

به وبلاگ من هم یه سر بزنین درامد و ترفند و برنامه های جدید و فیلم و اهنگ و ....... و دیگه هرچی بخواین داریم
راستی جدیدا نرم افزار های تبلیغاتی که باعث افزایش بازدید و ...... مثل ارسال اس ام اس گروهی و ارسال نظرات گروهی و....... دارا می باشد که ما حراج کردیم اگه نیای از کفت رفته

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی دازی.
من مدیر وبلاگ هواداران تراکتورسازی تبریز هستم.
اگر ممکن است من رو با نام سایت هواداران تراکتورسازی تبریز لینک کن.
من هم سایت شما رو لینک می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد