فوتبال نیوز

وبلاگ خبری و تحلیلی از فوتبال ایران و جهان

فوتبال نیوز

وبلاگ خبری و تحلیلی از فوتبال ایران و جهان

کفاشیان : قراردا با قطبی نهایی نشده !!!

 

 

فدراسیون که زیر فشار شدید رسانه ها برای عقد قرارداد با یک سرمربی بود ، سرانجام با افشین قطبی به توافق رسید اماعلی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال که در برنامه ورزش و مردم حاضر شده بود ، در پاسخ به سئوالی درباره توافق با افشین قطبی ، با همان طنز همیشگی اینطور گفت :" روز گذشته از طریق رسانه‌ها متوجه شدم قطبی سرمربی تیم ملی شده و خواسته‌های ما را قبول کرده است!"که البته منظور کفاشیان این است که مدیربرنامه های قطبی پیش از آن که به فدراسیون اعلام کند قطبی با شروط فدراسیون موافقت کند، آن را به مطبوعات اعلام کرده است.

کفاشیان به سایت گل می  گوید:"البته فرقی هم نمی کرد . از نظر ما اینکه آقای قطبی با شروط ما موافقت کرده به همین معناست. البته ما زمانی می توانیم بگوییم که با قطبی قرارداد بسته ایم که پیش نویس قرارداد امضا شود و او روی کاغذ درخواستهای ما را بپذیرد. ما از این موضوع خوشحال هستیم. به همین دلیل به وی اعلام کردیم منتظر حضور وی در ایران هستیم. " رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: امیدوار هستیم هر چه سریعتر قطبی به ایران بیاید و کار را با او تمام کنیم. البته ما به او قول‌هایی داده‌ایم که یکی از آن پاداش ویژه در جام‌ملت‌های آسیا در صورت موفقیت است.

به گفته وی ، در دوران کار قطبی به عنوان سرمربی تیم ملی سازوکار جدیدی در نظر گرفته خواهد شد و برنامه ای در حال تدوین است تا کار به نحو بهتری پیش برود. ظاهرا برنامه هایی که قطبی به فدراسیون تحویل داده ، ناظرانی خواهد داشت که دقیقا کار او را زیر نظر می گیرند. 

 

(منبع: گل)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد