فوتبال نیوز

وبلاگ خبری و تحلیلی از فوتبال ایران و جهان

فوتبال نیوز

وبلاگ خبری و تحلیلی از فوتبال ایران و جهان

پورحیدری: قطبی تفاوتی با مربیان بزرگ دنیا ندارد

 

 

منصور پورحیدری در مورد همکاری مجدد افشین قطبی با فدراسیون فوتبال عنوان کرد: من بابت این موضوع به فدراسیون فوتبال تبریک می‌گویم. فدراسیون یک کار درست را انجام داد و با فردی که حدود 50 روز در کنار تیم ملی بود، برای 2 سال دیگر قراردادش را تمدید کرد.
وی در مورد اینکه با حضور قطبی سرپرستی تیم ملی را قبول خواهد کرد، گفت: در حال حاضر در اختیار باشگاه پاس همدان هستم. البته در سه مسابقه‌ای هم که در خدمت تیم ملی بودم، باشگاه پاس همدان این مورد را از من خواسته بود. این وظیفه من بود که به تیم ملی ایران کمک کنم، اما برای ادامه حضور من در تیم ملی باید باز هم باشگاه پاس همدان تصمیم‌گیری کند.
وی ادامه داد: در 50 روزی که کنار قطبی بودم در وهله نخست انگیزه زیاد این مربی برای من بسیار قابل توجه بود. او از 24 ساعت فقط 3 ساعت می‌خوابید و سایر وقتش را صرف تیم ملی می‌کرد.
پورحیدری یادآور شد: قطبی از لحاظ فنی با فوتبال روز دنیا آشنایی دارد. این مربی با فوتبال روز دنیا رشد کرده و بزرگ شده است و تفاوتی با مربیان بزرگ و گرانقیمت دنیا ندارد. همه این موارد به اضافه اینکه این مربی ایرانی است، فارسی صحبت می‌کند و می‌تواند با بازیکنان ارتباط راحتی را برقرار کند بسیار مفید خواهد بود.
پورحیدری درباره اینکه برخی می‌گویند چون قطبی در عرصه ملی صاحب تجربه نیست، نمی‌تواند برای ما مفید باشد اظهار داشت: این حرف بسیار عجیب است. این مربی از یک سال و نیم قبل در کنار فوتبال ایران بوده است و برعکس کسانی که می‌گویند از باشگاه‌های ما شناخت ندارد از بیشتر بازیکنان ایرانی شناخت خوبی دارد.  

 

(منبع: فارس)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد