فوتبال نیوز

وبلاگ خبری و تحلیلی از فوتبال ایران و جهان

فوتبال نیوز

وبلاگ خبری و تحلیلی از فوتبال ایران و جهان

انصاری‌فرد: گزینه‌هایی از آلمان، هلند و آرژانتین مدنظر ما هستند

 

 

عباس انصاریفرد در خصوص روند انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس تصریح کرد: با وجود حرف و حدیث‌های فراوان با هوشیاری کامل به دنبال بهترین انتخاب هستیم تا بعدا پشیمان نشویم. به همین دلیل با مربیانی از آلمان، هلند و آرژانتین وارد مذاکره شده‌ایم و در صورت توافق آنها را به ایران دعوت خواهیم کرد تا پای میز مذاکره بنشینیم.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه تاپ مولر درباره قیمت پیشنهادی خود تخفیف زیادی به ما نداد به همین دلیل با او همچنان مشکل داریم. برای لوکا پرزوویچ که گزینه دوم ما بود برنامه ریزی کردیم اما متاسفانه تبلیغات سوء و همچنین اقدامات سفارت صربستان باعث شد او به پرسپولیس فکر نکند چون آنها اعلام کرده بودند که با مقایسه کردن مولر با وی با نام های بنز و ژیان ما و مطبوعات ایران به ایشان توهین کرده‌اند.
انصاری فرد اظهار داشت: امروز و فردا تشکیل جلسه خواهیم داد و در مورد گزینه های احتمالی بحث و تبادل نظر خواهیم کرد تا به بهترین نتیجه برسیم. البته بنیتو فلورو سانس، سرمربی سابق رئال مادرید نیز جزء گزینه های ما هست.
وی ضمن انتقاد از برخی افراد گفت: واقعا برای من جای تعجب دارد. همین که نام سرمربی را اعلام می‌کنیم بلافاصله او را از آمدن به ایران پشیمان می‌کنند. نمی‌دانم واقعا دست چه کسانی در این بین است اما تا آنجایی که می‌دانم دلالان کارهای خود را انجام می‌دهند تا در همه موارد سهم داشته باشند. به همین دلیل صلاح دانستیم که دیگر نام سرمربی را تا توافق کامل اعلام نکنیم. البته این افراد بدانند ما سعی می‌کنیم بهترین تصمیم را برای پرسپولیس بگیریم و به هیچ عنوان خواب نیستیم. 
  

(منبع: فارس)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد