فوتبال نیوز

وبلاگ خبری و تحلیلی از فوتبال ایران و جهان

فوتبال نیوز

وبلاگ خبری و تحلیلی از فوتبال ایران و جهان

اخبار کوتاه از پرسپولیس

  

مذاکره مدیر برنامه های علی کریمی با عباس انصاری فرد 

مدیر برنامه های علی کریمی از احتمال تمدید قرارداد این بازیکن با پرسپولیس خبر داد. محمود رضا فاضلی در گفت و گو با خبرنگار سایت گل گفت: دو روز پیش در گفت و گوی تلفنی با عباس انصاری فرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، درباره تمدید قرارداد علی کریمی مذاکراتی صورت گرفت و قرار شد کریمی یکی دو روز دیگر مذاکراتی حضوری با مدیر عامل باشگاه داشته باشد. 

 

پرسپولیس با رحمتی وارد مذاکره شد 

مدیر برنامه های مهدی رحمتی از تمایل خاص باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد با دروازه بان شماره یک تیم ملی ایران خبر داد.فاضلی در ادامه گفت:  طبیعی است که رحمتی پیشنهادات بسیار خوبی از تیم های ایرانی دریافت کرده باشد و رکورد دار نقل و انتقالات تاریخ فوتبال ایران شود اما او فعلا از یک تیم اروپایی پیشنهاد دارد و اخیرا نیز مدیر عامل باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن این دروازه بان مذاکراتی با ما داشته است. 

 

بهادر تمدید کرد !!! 

اگر ذره ای بابت قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر شک داشتید ، این تردید را دور بریزید چرا که پرسپولیس با بهادر عبدی دوسال دیگر تمدید کرد!بهادر که در دو فصل گذشته بازیکن محبوب هواداران بوده است (!) خیال آنها را با ماندن در پرسپولیس راحت کرد و به همه نشان داد وفاداری به باشگاه یعنی چه ! 

 

نیم نگاه پرسپولیس به حقی 

داوود حقی هافبک سابق تیمهای استقلال اهواز و راه آهن بعد از عقد قرارداد داخلی با صبا مورد توجه پرسپولیس قرارگرفته که سهمیه لیگ برتری اش جای کافی دارد. ظاهرا به حقی گفته شده اگر توانست قرارداد داخلی اش با صبا را بپیچاند پرسپولیس با آغوش باز در انتظار اوست.  

 

فردا ، انصاری فرد و زارع 

حتما می دانید که مازیار زارع و عباس انصاری فرد ، دل خوشی از هم ندارند. زارع  از بی توجهی انصاری فرد گله مند است و انصاری فرد عقیده دارد کله این بازیکن اهل انزلی بی دلیل پرباد است .

این دو امروز بعد از مدتها خط و نشان مطبوعاتی با هم تلفنی حرف زدند و قرار شد مازیار شنبه در دفتر مدیرعامل حاضر شود و درباره تمدید قرارداد با او به گفت و گو بنشیند.آگاهان پیش بینی می کنند زارع احتمالا بعد از این جلسه از پیشهاد مالی حاج عباس ذوقمرگ خواهدشد!  

 

(منبع: گل)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد