فوتبال نیوز

وبلاگ خبری و تحلیلی از فوتبال ایران و جهان

فوتبال نیوز

وبلاگ خبری و تحلیلی از فوتبال ایران و جهان

نارضایتی خلیلی از پیشنهاد انصاری فرد

 

 

محسن خلیلی ستاره پرسپولیس در فصل منجر به قهرمانی پرسپولیس ، بعد از یک جلسه با مدیرعامل پرسپولیس در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد. خلیلی که فصل گذشته را به دلیل مصدومیت در ناحیه ربات صلیبی از دست داد، بعد از چند بازی نصفه و نیمه به تیم ملی دعوت شد اما در بازی کره شمالی دوباره مصدوم شد . خلیلی با بهبودی مصدومیت آماده تمرین است اما قرارداد او با پرسپولیس به پایان رسیده و نیاز به توافقی جدید است .

توافقی که با حضور عباس انصاری فرد مدیر تیم به دشواری حاصل می شود. خلیلی که پنجشنبه نشستی با مدیر تیم داشت بدون رضایت خاطر از دفتر او بیرون آمد و حالا شاید به طور جدی روی سایر گزینه ها فکرکند. ظاهرا مشکل بزرگ رقم پایین پیشنهادی به اوست که حتی از مبلغ سال گذشته نیز پایین تر است وبا توجه به اینکه اشپیتیم آرفی بازیکن البانیایی رقمی بیش از 400 میلیون از پرسپولیس دریافت کرده است ، خلیلی حاضر نخواهد شد زیر مبلغ پیشنهادی خودش که حول وحوش رقم سال گذشته است با پرسپولیس توافق کند.

تیمهای استبل آذین ، مس کرمان و یکی دو باشگاه دیگر پیشنهادهای خوبی به خلیلی داده اند و شاید او قید پرسپولیس را یزند ، گرچه این اتنقال کاملا برخلاف میل اوست، اما آقای گل درخواست غیر منطقی ای نکرده است.  

 

(منبع: گل)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد