فوتبال نیوز

وبلاگ خبری و تحلیلی از فوتبال ایران و جهان

فوتبال نیوز

وبلاگ خبری و تحلیلی از فوتبال ایران و جهان

نیکبخت : هرجا که رفته ام موفق بوده ام

 

 

 نیکبخت واحدی و بازی در تراکتور. شاید پارسال عمرا کسی این خبر را باور می کرد، چون صعود تراکتور به لیگ برتر و دوری نیکبخت از استقلال و پرسپولیس به یک اندازه غیرقابل هضم به نظر می آمد. 

انصاری‌فرد نخواست تو بمانی؟

خودش عنوان کرد دوست ندارد قرارداد مرا تمدید کند و من هم بدون این که بخواهم التماس کسی را کنم یا شخصی را واسطه قرار دهم با تراکتورسازی قرارداد بستم.

 ماجرا به همین سادگی بود؟

 اجازه دهید فعلا خیلی از مسائل را نشکافیم و سر فرصت حتما دلایلی که باعث شد علی‌رغم میل باطنی‌ام از پرسپولیس جدا شوم را عنوان کنم.

 شاید مسئولان پرسپولیس ترسیدند تو محروم باشی؟

این سؤال را باید خودشان پاسخ‌گو باشند نه من، ضمن این که هیچ محرومیتی برای من در نظر گرفته نشده و صحبت‌هایی که در این خصوص مطرح می‌شود غیر واقعی است.

 اما اکثر خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها تو را بازیکنی محروم شده می‌دانند!

 مگر قرار است روزنامه‌ها در خصوص محرومیت من تصمیم بگیرند. آن‌ها چون سوژه‌ای برای پرداختن ندارند مسئله کوچک مرا بزرگ جلوه داده و دو هفته است که روی آن مانور می‌دهند.

خودت استعلام گرفته‌ای؟

 بله در خصوص آن با دکتر شریفی و عزیزمحمدی چند بار صحبت کرده‌ام و آن‌ها با اطمینان از غیرواقعی‌بودن محرومیت قطعی‌ام صحبت کردند.

 با این وضع تو هم جزو بازیکنانی هستی که باید با تعهد بازی کنند؟

تا الان که نخواستند تعهد بدهم اما اگر بخواهند با کمال میل این کار را انجام می‌دهم. ضمن این‌که بعد از محرومیتم از تیم ملی دیگر کوچک‌ترین مسئله انضباطی هم نداشتم و این نشان می‌دهد که محرومیت جدیدی حقم نیست.

 چرا تراکتورسازی را انتخاب کردی؟

تراکتور یک تیم خوب، کم‌حاشیه و پرتماشاگر است و دوست دارم آرام باشد

 چرا به استیل‌آذین نرفتی؟

می‌خواستم یک فصل آرام و بی‌سر و صدا داشته باشم.اگر به استیل‌آذین می‌رفتم آرامش نداشتم.

این‌که می‌گویند حمید استیلی موافق جذب تو نبود واقعیت دارد؟

 من از این موضوع بی‌خبرم و شما می‌توانید از خود استیلی سؤال کنید. با او هیچ مشکلی ندارم و در پرسپولیس روزهای خوبی با یکدیگر داشتیم.

 فکر می‌کنید در تراکتورسازی موفق باشی؟

من در عمر فوتبالی‌ام هر جا که رفته‌ام موفق بوده‌ام و مطمئن باشید در تراکتورسازی بهترین بازی‌هایم را به نمایش خواهم گذاشت.  

 

(منبع: گل)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد